Hola companys i companyes del pràcticum,
Ja fa uns dies que he començat les meves pràctiques a un Institut, he de dir que estic molt contenta tant per l'acollida com per les primeres experiències.
A part de la primera presa de contacte amb el centre: la seva organització, alguns professors, l'equip directiu i les reunions inicials amb la meva tutora, la psicopedagoga del centre, he tingut oportunitat de parlar amb algunes alumnes i de moment està sent una experiència molt interessant, bé ja us aniré explicant!
No hay comentarios:
Publicar un comentario