miércoles, 3 de abril de 2013

EL BLOG DEL MEU PRÀCTICUM II : Presentació.

Aquest és el meu blog  del Pràcticum II, en  el meu cas no he pogut continuar en el mateix centre on vaig fer el Pràcticum I on vaig aprendre un munt de coses, sobre l'Educació Secundària i l'atenció a la diversitat i la integració de l'alumnat en risc d'exclusió dins aquest àmbit.
Aquest curs he començat les meves en un camp molt diferent: El tractament de les dificultats d'aprenentatge de la lectura i el seu tractament. Les pràctiques les faré a través del  d'un centre Baix Llobregat on es treballa amb un mètode, creat per un grup de psicòlegs, basat  l'entrenament lector anomenat Glifing.
Ja fa uns quants dies que hi treballo, de fet mesos . El primer contacte el vaig tenir al gener, en que vaig iniciar la meva formació per tal de conèixer i dur a terme el mètode en una escola de Primària.
Ara estic passant les proves d'avaluació inicial i la setmana vinent comencem a fer les sessions d'entrenament.
De moment els alumnes estan molt motivats, cosa molt important, ara cal anar veient la seva evolució.

1 comentario:

  1. Hermínia,
    introducció correcta i ben encaminada.
    Cal que al llarg del blog vagis presentant el métode però des d'una visió crítica i reflexiva, no només com una descripció.

    Endavant!

    ResponderEliminar