L'entrenament que seguiran els alumnes de 3r s'anomena Mètode Glifing, està pensat per a alumnes als que els hi costa llegir, independentment de si tenen o no dificultats d'aprenentatge.
El que es pretén mitjançant aquest entrenament és aconseguir que les dificultats en la lectura (codificació/decodificació) no siguin un fre per als nens i nenes en el seu procés d'aprenentatge.
Mireu aquest vídeo explicatiu , penso que és molt aclaridor.
En tot aquest procès els acompanya un personatge, en Glif, un nen al que li passa el mateix que a elles i a ells quan es posen a llegir.
Hola Herminia!
ResponderEliminarHe visto que en la entrada en la que analizas el articulo de Educat mencionas al personaje virtual y a su familia... ¿Has echado en falta en algun momento del entrenamiento este acompañamiento?