sábado, 25 de mayo de 2013

EL MULTIBLOG DE L'AULA

Hola a tots i totes,
No volia tancar aquest blog sense comentar que el fet hi hagués un espai compartit dins la web de la UOC on a través del Multiblog poguèssim accedir directament als blogs dels companys d'aula, ha resultat per mi un element enriquidor, un mitjà àgil per compartir experiències i dinamitzador de l'aula ( amb les suggerències que en feia  la Palmira i que anava  publicant en el mur del Multiblog).

Penso que ha estat molt interessant anar llegint, visionant i escoltant les experiències que es recomanaven des d'aquest espai. Crec que ha esdevingut un espai de col·laboració, de construcció de coneixement i de suport en el Pràcticum.

Moltes gràcies a tothom!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario