Hola a tots i totes,
No volia tancar aquest blog sense comentar que el fet hi hagués un espai compartit dins la web de la UOC on a través del Multiblog poguèssim accedir directament als blogs dels companys d'aula, ha resultat per mi un element enriquidor, un mitjà àgil per compartir experiències i dinamitzador de l'aula ( amb les suggerències que en feia la Palmira i que anava publicant en el mur del Multiblog).
Penso que ha estat molt interessant anar llegint, visionant i escoltant les experiències que es recomanaven des d'aquest espai. Crec que ha esdevingut un espai de col·laboració, de construcció de coneixement i de suport en el Pràcticum.
Moltes gràcies a tothom!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario